Feng šuei

Věřím na feng šuei. Na harmonii energie a rovnováhu věcí v přírodě.  Na tu starobylou moudrost, která pomocí pohádkových příměrů komplexně popisuje věci, které moderní věda rozčtvrtila do jednotlivých vědních oborů.


Podle feng šuei nic co se vám děje není samo o sobě, ale vychází to z energie, kterou je člověk obklopen. Měl by se zastavit, stát se pozorovatelem a nad všemi těmi jemnými znaky přemýšlet.

To si takhle jdete z dětského pokoje, zavřete dveře...a už je neotevřete. Až pomocí sekyrky, vrtačky a páčidla.
O pár dní později dveře v ložnici.
Fén. 
Konvice na čaj. 
Toustovač.
Kurnik zdá se mi to, nebo se mi začíná nějak rozpadat domácnost?

Nechápeš? Nerozumíš?

Tyčový mixér.

Jako já vím, že se něco děje, to už mi došlo, ale pořád nevím, co mi chceš říct.
Nebo možná vím, ale mám tisíc výmluv a zavírám oči.

Dej mi znamení, pane.

(pračku prosím tě NEEE)

Žádné komentáře:

Okomentovat